| - |
Perminte integrarea emailului cu social media |
| - |
Cu un singur click orice user care primeste newsletterul poate share-ui contentul in social media |
| - |
Permite indentificarea abonatilor la newsletter care folosesc social media si care considera contentul newsletterului foarte relavant pentru ei share-uind-ul |
| - |
Permite indentificarea si evaluarea impactului unui newsletter in social media prin monitorizarea: |
| |
| • |
Comunitatilor pe care newsletterul este share-uit media (twitter, facebook, linkedin, myspace,dig) |
|
|
| |
| • |
Conturilor de twitter pe care contentul este share-uit |
| • |
Click-urilor generate de fiecare share-ing in parte; |
| • |
Intercalarile intre diversele retele sociale |
| • |
Zilele saptamanii, zilele lunii si orele cu cele mai multe accesari din social media |
|
| - |
Posibilitatea de a targeta adresele de email care au share-uit content in social media |
| - |
Posibilitatea de a analiza profilul celor care share-uiesc content in social media si analiza preferinteleor acestora pe baza istoricului si a datelor demografice. |
|
|